Omzet optimalisatie door customer conversie

Customer marketing is een reis die je niet alleen met elkaar aflegt, maar zelfs samen aanlegt. De verwevenheid van verhaal, doelstellingen, strategie, media en technologie is te complex om vanuit een enkel gezichtspunt te realiseren.

Onze aanpak

Mediacooks heeft een geïntegreerde aanpak van klantvraag tot klantconversie. Op basis van uw marketingdoelstellingen gebruiken wij onze customer journey en storytelling expertise voor het realiseren van sterk verhoogde klantconversie.

ContentCube

Contentcube

Leef het verhaal

Optimization

Optimization

Verbeter touchpoints

Accountability

Accountability

Uw resultaat, ons resultaat

Icoon ContentCubeContentCube

Hoe creëer je content voor het customer ecosysteem?

Succesvolle content is de juiste persoon op het juiste moment in zijn customer journey raken met voor hem of haar meest relevante content. ‘If you want to be interesting, be interested’, zei de legendarische David Ogilvy al ver voor het internettijdperk.

Content heeft om die reden de plaats ingenomen van traditionele communicatie (advertising), omdat het sterker gericht is op verbinden dan op zenden. Binnen de Content Cube van Mediacooks krijgt het verhaal van uw marketing organisatie de ruimte en de mogelijkheden om divers te zijn maar altijd samenhangend te blijven.

We creëren, ontwikkelen en implementeren content vanuit die specifieke Content Cube, die voortdurend aangepast wordt aan de hand van tussentijdse resultaten en monitoring. Het zorgt voor verhaalregie en sturing op een steeds doelgerichter customer journey en effectiever conversie.

Icoon OptimizationOptimization

Dwars door alles heen herkenbaar blijven verbetert conversie.

Van nature zijn we sterk gefocust op een vloeiende customer experience. Onze gedachte is altijd geweest dat Usability Design en storytelling een naadloos samenhangend organisme hoort te zijn. Het heeft ons geholpen om naadloze digitale omgevingen te creëren voor echt optimale customer experiences op welk type scherm ook.

Elk contact tussen klant en merk of bedrijf hoort raak te zijn. Of dat functioneel is (klik door, aankoop) of emotioneel (customer stories) of onderhoudend (video) of interactief (enquête, chat) of persoonlijk (servicedesk, accountmanager) doet niet terzake: die ene eerste touchpoint seconde moet in staat zijn mensen binnen het verhaal te krijgen.

Online storytelling zowel als offline advertising horen geïntegreerd geheel te zijn onder de vertelparaplu die ze delen. Het houdt ons elke seconde van de dag bezig: checken, monitoren, optimaliseren, leren, verbeteren, aanpassen. De customer experience is key. Vrije toegang tot het verhaal is de sleutel tot hogere conversie.

Icoon AccountabilityAccountability

Omdat betrokkenheid zonder accountability niets betekent.

Mediacooks staat in het teken van customer conversie. We zien ons niet als een soort technologisch doorgeefluik van uw marketingverhaal; we zien u niet als iemand die ons vraagt te draaien wat u wilt. Zo werken zou niet opleveren wat u zoekt.

Mediacooks gelooft in de gebundelde kracht van een langdurige relatie, gebouwd op wederzijds gedeelde ambitie en vertrouwen in elkaars specifieke kennis, talent en enthousiasme. Marketingorganisatie en Mediacooks, we willen dat het één verhaal is.

Betrokkenheid is hier een kenmerkende kernwaarde. Die onderstrepen we door onze samenwerking met klanten te stoelen op accountability. Een flexibele, reële beloning die rekening houdt met gerealiseerde en overtroffen doelstellingen.

Samen gaan voor het allerbeste resultaat en samen feest vieren als dat eruit komt – wat ons betreft is dat samenwerken anno nu.

Wil je weten wat we voor uw bedrijf kunnen betekenen?